Mina val blir allt bättre, med tiden

Städa ur lägenheten igår var ett jävla straff. Fy & fan. Men nu är det klart, tack och lov för det. Tog ju bara cirka 13 arbetsamma timmar.. Nu är det bara det läskigaste kvar.. att jag saknar en hemnyckel.. (a) Ska träffa min boendestödjare Therse för sista gången imorn, hon skulle ta reda på vem jag skulle ringa till om den borttappade nyckeln. Jag hoppas jag slipper prata med någon (oddsen är dock otroligt låga) och bara får en svindyr faktura. Men sak samma, så småningom bli den betald och då kommer ett halvt berg rasa från mina axlar. Thank god for that.

Det är skrattretande att se sig om i lägenheten och se prylar i oändlighet, eller mest kläder. Men det gör mig faktiskt inte särskilt stressad eller less :) För snart bor VI här och inte bara Niklas. Snart kommer det stå "Lundell S, Norberg N" på dörren. Och det gör mig lycklig :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0