Jag blir bara arg

Idag skulle shapa upp då det gäller skolan. Gick ju bra.. var inte ens där. Blir så jävla förbannad, särskilt på att jag inte kan somna oavsett hur trött jag är. Och jag orkar helt enkelt inte kliva upp när jag har sovit 2-3 timmar.. VARFÖR KAN JAG INTE BARA FÅ SOMNA SOM VANLGIT FOLK?!

Idag ska jag börja på friskis igen, ska låna pengar av syster för att ha råd. Hatar att låna. Och orkar inte träna. Inte nu när jag inte har varit i skolan då dagens scenario blev förstört. Det känns så bra när det går som planerat. Men alltid alltid ALLTID lyckas jag ju förstöra. När ska jag inse att sova några timmar till inte kommer minska min ångest? Det enda som kan minska den är att uppfylla de där jävla föreställningarna jag har dagen innan. De där som involverar gå till skolan och ta emot klagomål för att jag inte varit där. Klagomålen blir inte mindre för att jag varit hemma ännu en dag och sovit.

Jag är fan 20 år, det är bara att ta sig hårt i kragen tills det inte gör ont längre. Och idag orkar jag inte det.

Kommentarer
Postat av: Carina

Kämpa på Sara!

2010-11-23 @ 15:29:23
URL: http://carinahoglander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0