Är det bara inbillning?

Alltför ofta undrar jag varför alla andra lyckas så bra jämt, oavsett vad det är? Skola, vänner, jobb och förhållanden. Nu är det mest förhållandedelen jag spekulerar i, eller snarare kanske fasar för.. Vad har de som inte vi har? Eller var det vi som var för desperata? Eller kommer vi att lära oss? Eller blir det inte bättre än såhär? Det sista tror jag inte alls på egentligen, jag vet ju av erfarenhet att det kan vara mycket bättre än såhär..

En sak bara som att jag kan skriva det här utan diskussioner då min pojkvän inte ens vet att jag har en blogg. Det är ju inte så att jag har försökt hålla den hemlig.

Det kan aldrig vara ett bra tecken, tyvärr..


Yours truly,
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0