Så random att det inte förtjänar en titel

Höhö, sitter hos sisterbäbis efter en riktigt awesome dag :D modo vann, och det var fantastiskt :D :D :D vill ha mer hockey! tyvärr ska inte anna, oscar & sofia med ut! Men henke, jag, eve & emilia styr nog upp det här :D woooohooooo! öööhhhhhhhhhhh....  Jag har failat i poker hela dagen, men jag kan! Inbillar jag mig iag (a) Sak samma, jag har inget vettigt att skriva. MEN JAG DAMPAR PÅ ATT BLOODHOUND GANG -THE BAD TOUCH HACKAR HELA TIDEN!!!! @@@ Trevligt att lill-henkrik är här :D Måste bjuda hit lill-viktor gradin snart för övrigt! Var längesen jag säg bäbisen som är så fantastiks bra (^D) att det knappt finns ord :)

Men hej hå, sånt här har jag inte tid med. Jag ska dricka vin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0