Älskade Pelles 20th b-day!

Igår anlände jag, Oscar & Sofia till Per Wredenborgs lägenhet i Sollefteå. Första gången men absolut inte sista :D Riktigt stilig lägenhet har han, stor och fin! Vår gåva var smörgåstårta (som vi i princip åt upp själv, höhö) och en inramad bild på pelle och mig och sofia som pussar honom var sin kind :D från yran 08 var den charmiga underbara bilden ^^

Det blev vin och en liten tripp till Valvet(krog). Där befann sig Viktor Gradin och häpi häpi häpi häpi Sara blev jag :D Även om han var upptagen med annat nu & då så var det FANTASTISKT! Träffade även Viktors vän Viktor - jag älskar när vänner heter samma sak :D :D :D mihi. Han var inte alls fy skam, om möjligt lite för snäll mot gradin xD Vi har kommit fram för - och nackdelarna med Valvet i jämförelse med Öviks sk krogar.

+fett festlig lokal med rök, två dansgolv och grejer
+man får en stämpel så man kan gott gå ut och in igen, ifall man kanske känner för att gå hem och dricka sig ännu lite fullare emellanåt
+MUSIKEN! Så jävla mkt bättre än i övik

-inträdet, inte fan har jag väl råd med 80-100 spänn?
-människorna (taskigt, men ja). Eller kanske snarare deras utseenden, de såg inte så öhm.. glada och öppna ut (fint uttryckt). Men några var säkert trevligt på insidan (a) 


Men återvänder gärna dit, med mer folk man känner! Känner inte riktigt för att gå fram till massa främlingar och prata, det funkar nog inte lika bra som i övik ^^ 


Hur som helst, har inget vettigt att skriva! MEN JAG VILL HA EN DATOR SÅ MAN KAN HA BILDER OCH UPPDATERA OFTARE! 


xoxo
sara  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0