Sedvanligt gnäll :)

Jag mår inge vidare just nu, och nej jag är inte sjuk.

"Jag kan inte sluta tänka på vår framtida framgång" som någon skrev. Det är det bästa jag har hört på riktigt riktigt länge. Det gjorde hon bra :)

Lagom less på det mobila bredbandet, seeeeeeeeeeeeeegt 3000.. Önskar att UF kunde räknas som ett "riktigt" ftg, vissa företag anser inte det riktigt så mycket som de kanske borde ;9 Har hittat kanske den bästa grossistsidan någonsin, MEN organisationsnr? Inte har man väl ett sånt på UF, mest troligt -.- Så ja, då är man ju inte ett riktigt företag.

Har snart snusat upp en snusdosa sen igår kväll.. Jävla less.

Jag har då inte mkt positivt att säga nowadays. Patetiskt oja.

xoxo
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0