Detta är ett inlägg om ingenting

Trist att vakna av att inte vakna typ :s somnade med mobilen i hand och med glasögonen bredvid mig i sängen, tur att man aldrig är trött. Fascinerande på det dåliga viset. Orkar dock inte gå till skolan nu när jag vaknat, pga dumma verkliga mardrömmar :(

Jag tror aldrig jag har hunnit med så mycket på en dag som i lördags ;o Jobbade 4 timmar in da woods, relaxen, minijulbord och rockabilly - THAT'S IMPRESSIVE!

I går blev det fönstershoppa på Coop, fast ja, inte genom fönstren. Det är kul, always :D

Kanske har kommit fram till vad jag ska köpa till älsk i julklapp, men det kanske är lite trist.. och inte det jag ville köpa.. :/

xoxo,
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0