Världens mest plan.. NO, WAIT?! Det är ett nytt inlägg, NO SHIT HOMIES!

Har varit på hockeyn ikväll med sara, syster & anna. Ståplats <3 Reslutatet blev 3-3 dock, men jag tycker Modo kämpar på bra nu för tiden :D Fick ungefär 3 glas vin av syster innan hockeyn. Kravet för att slippa betala var att dricka upp det inom 10 min för att hinna med bussen! Mmm, hemmagjort old school vin á la ogge. Fast Sofia hade lyckats riktigt fint med kvällens omgång, smask!

Nu är jag busig och spelar Håkan på Luddes spotify när han är och duschar (a) Helt rätt!

Imorgon blir det SUPASUPASUPA, premiär på Lex! Ge mig en öl så ska du se jag vaknar till! Skulle nog ha behövt en innan skolan imorn, man skulle ha suttit och smygsupit under lucian i aulan. I know you want to ;)

Jamen tjenis penis så hörs vi imorn om jag någonsin kommer ur dimman!


Puss mellan skinkorna :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0