Jul, jul, strålande jul

Tog mig upp ur sängen trots 2 timmars sömn, mina sleeping pills fungerade inte riktigt.. Hoppas på bättre lycka ikväll :) Eftersom att vi inte hade ngn aktiekunskap nu på morgonen så har den tiden spenderats i bibblan med att skriva geografi inför provet jag inte har gjort ännu. Men hur kortar man ner boken? :o Jag tycker det bli lika lång iaf -.- Lär ta en evighet att skriva klart, men ngn gång så ^^

Snart bär det av upp på 300 för Företagsekonomi. Jag tror vi skulle börja med B-kursen nu, ska se till att inte faila så brutalt på den också (a) Tänkte införskaffa mig ett tioämnesblock så jag inte sölar bort alla mina anteckningar hela tiden i ALLA ämnen!

Hade slut på snus så fick en dosa av pappa som det var lite kvar i. Visserligen lös, vilket är godare men man ser ju ut som en fordonare med bruna korn fulla tänderna ^^ han erbjöd mig en ny från kylskåpet och jag tackade nej. VARFÖR VARFÖR VARFÖR???!?!!!! Fick väl ngn snäll tanke att han skulle få behålla den men det var nog en bra dum snäll tanke. Har varit dåligt med spenat på skolan i år, så jag tänkte väl att lite snälla handlingar skulle väga upp det hela lite? Märks väl vad jultomten tycker.

Julbuffé på skolan idag :D :D Eller julbord som man säger om man inte är så formell. 8 dagar till julafton <3 <3 <3 <3
 
Klad hest ska nu upp och chocka classmates med min närvaro (som för omväxlings skull är innan lunch) ^^

Puss under misteln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0