Jag har spenderat för många timmar i den här tegelbyggnaden, way tooooo many!

I natt satt jag uppe hela natten och glodde på dumburken. När klockan närmade sig 04.00, guuuuuud vad jag ville sova då! Jag vågade dock inte för rädslan att försova eller "försova" mig igen. Höjdpunkten var LA ink <3 Men jag måste säga att det går en hel del intressanta program på söndagsnätter. Vad sägs om kärlek med gigantiska ålderskillnader? Jag menar alla vill ju se en 30 - och en 70-åring kyssas! Yes idd, öh ja? Och det är ju faktiskt rätt viktigt att se en kille slå världsrekordet i att bära antal t-shirts samtidigt! Sen att man visst kan dö av det då de kan få stroke och andra fina grejer, det är ju nästan allmänbildning :D För övrigt så är det en svensk som har rekordet med 238 tröjor ;) Svenskar är ju att lita på må jag säga! Han var dessutom sponsrad av tshirt store - som har så förbannat snygga tröjor *dreggel*

Jag kunde inte bry mig mindre om de som sitter brevid mig i biblioteket om diskuterar hur det skulle vara om alla historieböcker var skrivna av afrikaner? Eller att naiv är samma sak som positiv - ERROR ERROR! SYSTEM FAILURE!

Nu har jag suttit på skolan sen 07.20 och min första lektion börjar 11.40. Det är inte riktigt min grej att vara här när jag inte måste. Jag är ju knappt här när jag måste ^^,

Det är iaf fiiiiirreeeee till skollunch :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0